czwartek, 10 maja 2012 | By: Harashiken

Czytamy Fantastykę

Szerzenie wśród ludu zainteresowania fantastyką i promowanie tej "dobrej" fantastyki to cel jak najbardziej szlachetny. Dlatego też nie można przejść obojętnie obok tego typu akcji, zwłaszcza że niewiele trudu od nas wymaga. Szczegóły tutaj.

1) Jakie są Twoje ulubione książki z gatunku fantastyka?
Na chwilę obecną będą to:
- "Koło Czasu", Robert Jordan
- "Mroczna Wieża", Stephen King
- "Pan Lodowego Ogrodu", Jarosław Grzędowicz
- "Saga o Wiedźminie", Andrzej Sapkowski
- "Kroniki Czarnej Kompanii", Glen Charles Cook
- "Hyperion Cantoos", Dan Simmons
- "Trylogia Zimnego Ognia", C.S.Friedman
- "Cienie Pojętnych", Adrian Tchaikovsky
Choć niewykluczone, że coś mogło mi umknąć ;)

2) Jakie książki fantastyczne zrecenzowałaś/eś na swoim blogu? 
Nie mam konkretnej listy, pisać jej teraz również nie zamierzam (jestem leniwy wiem ^^), tak więc jedyne co mogę zrobić to odesłać to "przeczytanych" gdzie szare tytuły są odnośnikami do moich recenzji.

3) Jakie książki fantastyczne zamierzasz niedługo przeczytać?
To doskonałe pytanie :) Szczerze mówiąc nie wiem, ponieważ decyduję się na bieżąco po skończeniu książki. Na daną chwilę, patrząc pobieżnie na półki rzekłbym, iż byłyby to: "Triumf Endymiona", "Nocny Patrol",  "Nieśmiertelny" lub "Opowieści Sieroty tom2", "Czaropis", "Ścieżka Skarabeusza", "Niebo ze stali".



4 komentarze:

Snafu pisze...

Oooo MW i Wiedźmin to dwa moje ulubione cykle :)

Stayrude pisze...

PLO to, to co misie lubią najbardziej.
BTW ciekawe kiedy w końcu IV część;/

Immora pisze...

Nie wiem, ja wychodzę z założenia, że mój blog sam w sobie promuje fantastykę, to po co mam odpowiadać jeszcze na jakieś pytania, na które odpowiedzi można sobie znaleźć na moim blogu/nakanapie ;P

Mnie Twoje odpowiedzi nie zaskoczyły, a z punktu pierwszego też bardzo lubię PLO. Z kolei "Trylogia Zimnego Ognia" mnie intryguje :)

Harashiken pisze...

zaczytana-w-chmurach: No to super ;)

Stayrude: No pewnie :) Wiesz myślę, że skoro zrobili nowe wydanie to nie dlatego, że im się nudziło, a chcieli odświeżyć ludziom pamięć i zwrócić ponownie uwagę na cykl bo szykuje się kolejny tom ^^ A jak nie wyjdzie w najbliższych miesiącach to będę molestował Grzędowicza na Polconie żeby coś zdradził ^^

Immora: W sumie... ^^

To czytaj czytaj nie czekaj ;)

Prześlij komentarz

Ostatnio postanowiłem otworzyć komentarze dla wszystkich. W związku z tym przestroga - komentujących anonimowo proszę o podpisywanie się. Komentarz anonimowy + wątpliwa jego wartość = śmietnik to samo tyczy się podpisanych komentarzy anonimowych, które uznam za zwykły spam. Anonimów proszę również o stosowanie chociaż podstawowych zasad ortografii. Porządek musi być, dziękuję, dobranoc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...